Fields of Athenry

 امشب _طبق یک مرض لاعلاج سابقه دار _،چند ساعت  اینترنت رو برای پیدا کردن و دانلود یک آهنگ زیر و رو کردم بعد از ساعتها تلاش بی نتیجه،متوجه شدم که با یک کلیک روی گوشی خیلی خارجی جدیدم میتونم بخرمش! ...و خلاصه در نهایتِ احساس انسان جهان اولی ِ مدرن مصرف گرای استکبار جهانی  بودن، کلیک کردم روش و آهنگ رو خریدم.

دلم نیومد تنهایی گوش بدم بهش:


Fields of Athenry by Jill Anderson


نظرات 2 + ارسال نظر
بهار شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:34 ب.ظ http://depression.blogsky.com/

زیبا بود خیلی کوچولوی لطیف من :)

:)

بابک یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ

لطیفه معمولی
به لره گفتند نقش حضرت یوسف رو میتونی بازی کنی؟ گفت: ها همه چی شو میتونم. فقط روی زلیخا نتونم زمین بزنم

میگم فکر کنم کم کم وقتشه اسم وبلاگ رو به وبلاگ"خاطرات مانای مهاجر و لطیفه های بابک"تغییر بدم
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد